Er is weer internet.. - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Liset Admiraal - WaarBenJij.nu Er is weer internet.. - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Liset Admiraal - WaarBenJij.nu

Er is weer internet..

Door: Liset Admiraal

Blijf op de hoogte en volg Liset

24 Oktober 2012 | Canada, Hamilton

Lieve lezers,

Daar ben ik weer:
Zondagmorgen moesten we na een ontbijt van wafels met stroop om half 10 in de kerk zijn. De dienst was heel goed te volgen, dat viel dus alles mee. Na de kerkdienst kwamen Lisanne en Lois en hun gastgezin bij ons op de koffie. Toen zij weg waren, lieten Fred en Joyce ons hun huis en alles wat er bij hoort, zien en mochten we op de quats rijden. Hortend en stotend kwam ik op gang, maar ik kreeg de smaak uiteindelijk wel redelijk te pakken (: We aten soep met bolletjes en daarna ging iedereen slapen/chillen tot 2 uur, toen moesten we weer naar de kerk. Aan het einde van de dienst zongen we 2 liederen. Ook hier wandelen de mensen op zondag, dus wij deden dat ook: bij een klif die in het verlengde van de Niagara Falls ligt. Machtig mooi! ;) We wandelden naar beneden, maar toen het pad ophield, moesten we weer omhoog, dat was een hele klim. Het avondeten was klaar toen we thuiskwamen. S avonds was er een spelletjesavond met de jeugd van de kerk. We gingen er met Kevin (& zijn pick-up) naartoe. Alle meisjes waren jaloers op ons toen we vertelden dat we bij hem logeerden en in zijn truck hadden gezeten ;) Het was super gezellig!
Maandagmorgen moesten we om half 10 bij de kerk zijn. Joyce maakte een enorme lunch, waar we de helft niet van op konden. De Niagara Falls waren suuuper! Heel erg groot! Suuuper mooi! Met de boot gingen we er vlakbij varen, daar werden we heel nat (: In de schoolbus gingen we naar Niagara on the Lake, een klein dorpje. We hebben daar heel wat leuke winkeltjes gezien en we hebben op straat ' O happy day' en wat andere liederen gezongen. Dat was echt gaaf, mensen stopten om mee te zingen! Aan het eind van de middag kwamen we terug bij de kerk en school, waar we aten en repeteerden voor het concert. Om 8 uur begon dat concert, en ik moest het openen, dat was erg spannend, maar iedereen vond het mooi. Na het concert hebben we de verjaardag van Fred, onze gastvader, gevierd. Samen met uncle John, een echte Canadese Nederlander. Iedereen nog even op de foto met ons, haha, wat een gedoe was dat. Maar we hebben een foto van al die jongens! ;)
Dinsdagmorgen 8 uur moesten we alweer afscheid nemen van ons geweldige gastgezin. We gaan ze echt missen! Ik moest dan ook even een traantje wegpinken toen Joyce wegreed. Maar we mogen altijd nog es terugkomen :) We zijn vandaag naar 2 scholen geweest om daar te zingen en een muziekles te volgen. Ook dat was erg gezellig en leuk. Nu zijn we bij men. en mevr. Homan. Dat is even schakelen.. van een groot gezin naar een echtpaartje (: Maar dat komt vast goed! Morgen gaan we naar een of ander vliegtuigmuseum en naar een indianenreservaat. En dan s avonds weer een concert. So, we're having fun here! (:

• 24 Oktober 2012 - 10:53

Mamma:

Hoi meisje!
    fijn dat het zo gezellig was. En ook lief dat ze zo goed voor jullie hebben gezorgd! We waren al bang dat we de komende vakanties weer zoveel geld kwijt zouden zijn!? Gelukkig ging het eerste concert goed. Hebben de mensen ervan genoten? Zondag a.s. Hebben jullie een concert samen met het gemeente koor daar. Ook wel fijn dat je nu een paar dagen bij een rustig adres bent. Kun je misschien even goed bijtanken. We horen wel dat het super is wat je allemaal beleefd! Geniet maar lekker! X-jes van mamma

• 27 Oktober 2012 - 00:44

Hnriet:

Hoi Liset!
    Genieten van als wat er gebeurd en veel plezier met elkaar!
    Goed op elkaar passen he.
    Groetjes uit Steenwijk

• 28 Oktober 2012 - 00:10

Liset Admiraal:

We zijn zeker aan t genieten! (:
    Mamma, klopt, morgen een concert met het koor van hier, de oma die hier in huis woont, zit daar op. we gaan t zien. zometeen eten wij patat! (:
    k zal zo gauw mogelijk een nieuwe blog plaatsen..

xxx